dinsdag 28 oktober 2014

SE: The Advantages of Autumn

Ik kan wel honderd redenen geven waarom ik houd van de herfst. De eerste is dat ik al mijn hobby's kan uitvoeren zonder mezelf schuldig te voelen dat ik met heerlijk weer niet naar buiten ben geweest. Daarom, speciaal om dit heerlijke seizoen te eren, een herfstig lijstje. Met deze week mijn favo SEries.



Netflix is een van de slimste aankopen geweest dit jaar en met de tijd ook een van mijn grootste verslaving geworden. Naast de Nederlandse Netflix, kan ik ook de Amerikaanse Netflix ontvangen met een kleine (misschien iets illegale) omleiding. Nu ik de Amerikaanse versie heb is de keuze in series nog eens verdubbeld! Opzoek naar een toffe nieuwe serie of wil je weten hoe je ook de USA versie van Netflix kan ontvangen, lees dan snel verderrr. 


bron
HOW I MET YOUR MOTHER 
ook op de NL Netflix

Schrijver: Carter Bays, Craig Thomas
Spelers: Josh Radnor, Jason Segel, Neil Patrick Harris, Cobie Smulders, Alyson Hannigan
Seizoenen: 9 seizoenen
Lengte afleveringen: 20 minuten

Ted beschrijft via flashbacks zijn epische zoektocht naar de ware liefde. Zo vertelt hij z'n kinderen hoe hij hun moeder heeft ontmoet (Netflix)

Deze serie gaat over een groep vrienden: Ted, Marshall, Lily, Barney en Robin. Ted vertelt in het jaar 2030 aan zijn kinderen hoe hij hun moeder heeft ontmoet. Intussen passeren er in de flashbacks de meest hilarische verhalen de revue. Ik lig constant in de zeik van het lachen. HIMYM is de remedie voor een herfstdipje.


bron
SUPERNATURAL
Schrijver: Eric Kripke
Spelers: Jared Padalecki, Jensen Ackles, Jim Beaver
Seizoenen: 9 seizoenen
Lengte afleveringen: 40 minuten

Broers Dean en Sam reizen het land door om vreemde paranormale tekens te onderzoeken en te vechten met demonen, geesten en monsters (Netflix).

Inmiddels ben ik bij het laatste seizoen beland en is mijn leven drastisch veranderd. Ik ben smoorverliefd op Sam, ik ben niet meer bang voor geesten in de kast (want ik heb een potje zout naast mijn bed liggen in case of). Ook ga ik binnenkort een devils-trap tekenen op het plafond en schaf ik een arsenaal aan zilveren kogels aan. Oké, soms is deze serie net iets te eng voor mij. Maar een verslaving moet je wat dan ook blijven voeden. Fuck it, dan maar niet slapen hoor.


bron
REVOLUTION
 Ook op de NL Netflix
Schrijver: Eric Kripke
Spelers: Billy Burke, Tracy Spiridakos, Giancarlo Esposito
Seizoenen: 2
Afleveringen: 43 minuten

Drie kameraden willen de waarheid van een mysterieuze stroomstoring achterhalen waardoor vijftien jaar eerder alle elektriciteit niet langer werkte (Netflix)

Alle stroom in uitgevallen in de wereld. De beschaving die wij kennen is niet meer. Het enige recht wat nog geldt, is het recht van de sterkste. Charlie is haar moeder én vader verloren en haar broertje is gekidnapt door de Militia, tijd om actie te ondernemen. Ondertussen wordt het grote geheim van de stroomuitval ontrafeld.


bron
HART OF DIXIE
Schrijver: Leila Gerstein
Spelers: Rachel Bilson, Jaime King, Cress Williams
Seizoenen: 4
Afleveringen: 60 min


Populaire stads meid Zoe Hart beland in een klein dorpje in het diepe zuiden van Alabama waar ze de dorpsgasten oplapt in haar praktijk (Netflix).

De jonge dokter Zoë uit New York komt naar een klein boeren plaatsje om de praktijk van haar vader over te nemen. Maar haar stadse uitdrukkingen worden niet door iedereen gewaardeerd.
Ik ben super fan van Rachel Bilson, ze heeft zoveel humor! Ook kom ik zelf uit een boeren gemeenschap dus ik kan me goed inleven..

En..... zo krijg je ook de Amerikaanse Netflix op je computer: KLIK.

Volgende week een leuk lijstje met FIlms! Stay Tuned!

Q: Welke serie kijken jullie op het moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten